مرکز نوآوری انرژیک دومین رویداد “Energic Pitch Session”  خود را با هدف بهم‌رسانی نوآفرینان و شرکت‌های صنعتی حوزه نفت و انرژی و سرمایه‌گذاران این حوزه، روز سه‌شنبه 14 بهمن 1399، در سالن رویدادهای آن مرکز برگزار کرد.

 

در ابتدای این رویداد مهندس مهدی غلاملو مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کارمایه آپادانا (آپادانا ونچرز) به معرفی فضای نوآوری در کسب‌وکارها و تعامل اجزای زیست بوم استارتاپی با صنعت نفت و چالش‌های آن پرداختند.

هدف از برگزاری دومین رویداد “Energic Pitch Session”  تسریع و تسهیل ارتباط مابین نوآفرینان و شرکت‌های صنعتی حوزه نفت و انرژی و سرمایه‌گذاران این حوزه می‌باشد.

این رویداد با حضور بیش از  200 نفر از مدیران، افراد کلیدی و نمایندگان شرکت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران حوزه نفت و انرژی که 40 نفر به صورت حضوری در مرکز نوآوری انرژیک و 171 نفر  به صورت آنلاین و از طریق کانال آپارات انرژیک حضور داشتند، برگزار گردید.

شرکت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران حاضر در این رویداد:

در این رویداد ده شرکت‌ فناور و دانش‌بنیان عضو مرکز نوآوری انرژیک که پس از حضور در دوره منتورینگ تاییدیه لازم جهت شرکت در رویداد را کسب کرده بودند، در حضور مدیران و افراد کلیدی تصمیم‌گیر از شرکت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران به مدت ده دقیقه  به ارائه  کسب و کار، توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در راستای فروش خدمت/ محصول و یا جذب سرمایه پرداختند.

پس از هر ارائه زمان پنج دقیقه به پرسش و پاسخ و تعامل مستقیم میان صنعت و نوآفرینان اختصاص داده شد. در طول ارائه هریک از شرکت ‌ها، مدیران، سرمایه‌گذاران و افراد کلیدی بر طبق لیستی که در اختیار داشتند شرکت‌های مناسب جهت برگزای جلسات آتی، بازار مناسب جهت معرفی محصول و خدمت، منتورهای تخصصی مورد نیاز و نظرات و پیشنهادات خود را انتقال دادند تا بعد از برگزاری رویداد و با تصمیم مدیران و افراد کلیدی از شرکت‌های صنعتی، جلسات خصوصی تکمیلی در راستای فرآیند فروش خدمت/ محصول و جذب سرمایه نوآفرینان برگزار گردد.

نوآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان عضو مرکز نوآوری انرژیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.