وبینار مدل‌های کسب‌وکار شرکت‌های SME پس از کووید-19

توضیحات وبینار

 همه گیری کووید-19 تهدیدی جدی برای مردم، کسب و کارها و اقتصادها در سراسر جهان است.
تحقیقات اخیر گارتنر در مورد تداوم کسب و کار نشان می دهد که فقط 12 درصد از سازمان‌ها برای تأثیر کورونا ویروس آمادگی لازم را داشته‌اند.
مدیران آینده نگر باید بر چگونگی محافظت از کارکنان، ارائه سرویس به مشتریان خود و تثبیت و استمرار کسب و کار، تمرکز کنند.

سرفصل‌ها:

  1. بازیابی سریع درآمد
  2. سؤالات استراتژیک
  3. بازسازی عملیات
  4. طراحی مجدد مدل کسب و کار
  5. اقداماتی که باید از همین امروز شروع کنیم

مدرس:

دکتر محمدمهدی مظفر
معاون ارشد استراتژی و مدیریت پورتفولیو شرکت گسترش انرژی پاسارگاد
کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف
کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف
دوره MBA مدیریت برند از آکادمی برند ایران
دکترای مدیریت استراتژیک و دکترای مدیریت عالی کسب و کار (DBA) از دانشگاه شهید بهشتی

برگزار کننده : مرکز نوآوری انرژیک

👈 ویدئو وبینار چشم‌انداز بازار نفت در کانال آپارات مرکز نوآوری انرژیک، را مشاهده کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.