تکمیل پروژه مرکز نوآوری انرژیک

مرکز نوآوری انرژیک » تکمیل پروژه مرکز نوآوری انرژیک

پروژه مرکز نوآوری انرژیک با تکمیل گام‌های نهایی خود، آماده شروع به کار گردید. انرژیک با سرمایه‌گذاری شرکت‌های گسترش انرژی پاسارگاد، انرژی دانا و سرمایه‌گذاری صنعت نفت توسط شرکت پیشگامان توسعه کارمایه آپادانا (آپادانا ونچرز) در دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی شده و کانونی برای زایش و رشد نوآوری فناورانه در صنعت انرژی کشور خواهد بود.

.

.

انرژیک یک فضای پویا، مدرن و دوستانه است برای گرد هم جمع شدن افرادی که به شرایط موجود بسنده نمی‌کنند و در جستجوی پاسخ‌های جدید به پرسش‌های دیرپای صنعت انرژی هستند، افراد خلاقی که انگیزه و جسارت گام برداشتن در مسیر یافتن این پاسخ‌ها را دارند، و همچنین مشاوران و مربیان راه‌بلدی که تجربه‌شان توشه راه نوآفرینان خلاق خواهد شد.

.

.

انرژیک علاوه بر در اختیار گذاشتن فضای کار می‌تواند بین رئوس مختلف همرسانی کند؛ شرکت‌های بزرگ صنعت می‌توانند چالش‌ها و مسأله‌های فراروی خود را در انرژیک طرح کنند و کارآفرینانی که در معرض این مسأله‌های واقعی قرار می‌گیرند می‌توانند از وجود یک بازار مطمئن برای محصول یا خدمت خود اطمینان داشته باشند. در شبکه غنی انرژیک، دسترسی به استعدادها و راهکارهای نوآورانه برای شرکت‌های بزرگ و دسترسی به مربیان باتجربه، سرمایه‌گذاران خطرپذیر و کارگاه‌های آموزشی برای نوآفرینان مهیا خواهد بود.

.

.

تلاش بنیانگذاران و مدیران انرژیک، ادای سهم خود در ترسیم و تحقق یک چشم‌انداز امیدبخش برای صنعت نفت و انرژی کشور از طریق بکارگیری شیوه‌های نوآورانه است و در این راه از حضور و همکاری همه علاقه‌مندان و فعالان صنعت استقبال خواهند کرد.

.

.

تیم انرژیک با آغوش باز پذیرای مشتاقان فعالیت در این جبهه نوین است.

 

پشتیبان
پشتیبان
پیمایش به بالا