معرفی مرکز نوآوری انرژیک

مرکز نوآوری انرژیک (Energic Inovation Center) در راستای ماموریت خود یعنی حل مسائل مرتبط با فناوری و نوآوری و رشد اکوسیستم استارتاپی کشور به عنوان اولین مرکز خصوصی در حوزه نفت و انرژی در سال 1398 فعالیت خود را در قلب تهران آغاز نمود. ما در فضای کار اشتراکی انرژیک فضای آرام، مدرن، خلاق و نوآور را ایجاد نموده ایم تا شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور و فناور و فریلنسرها بتوانند با بهره‌وری بالا و در محیطی با کیفیت به فعالیت بپردازند

مرکز نوآوری انرژیک در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مستقر شده است و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، دسترسی به دانشگاه و امکانات دانشگاهی نیز از جمله تمایزات این مرکز نسبت به سایر فضاهای اشتراکی در تهران می‌باشد.

 

امکانات فضای کار اشتراکی مرکز نوآوری انرژیک

شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور و فناور و فریلنسرها با عضویت در فضای اشتراکی مرکز نوآوری انرژیک می‌توانند از امکاناتی همچون: اینترنت با کیفیت و پرسرعت، اتاق جلسات، سالن کنفرانس، کافه رستوران و سالن غذا خوری، لاکرهای اختصاصی، اتاق استراحت، اتاق بازی، کابین گفتگوی خصوصی بهره‌مند شوند.

 

فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی

اتاق کارگاه‌های آموزشی

اتاق‌های جلسات و فضای گفتگوی رسمی و غیر رسمی

کافه رستوران

لاکرهای اختصاصی

اتاق بازی

کابین گفتگوی خصوصی

 

از امکانات دیگر مرکز نوآوری انرژیک می توان به منتورینگ تخصصی و عمومی رایگان اشاره کرد. در واقع شرکت‌ها، تیم‌ها و فریلنسرها با عضویت در فضای اشتراکی انرژیک می‌توانند به طور رایگان خدمات منتورینگ تخصصی و عمومی را از مشاوران ما دریافت نمایند. حضور رایگان در کارگاه‌ها و رویدادهای مرکز نوآوری انرژیک، مزایای ارتباط با دانشگاه و همچنین استفاده از ارتباطات مرکز نوآوری انرژیک در جهت بهمرسانی شرکت‌های دانش بنیان، نوآور و فناور با شرکت‌های بزرگ صنعتی و دولت از تمایزات عضویت در فضای کار اشتراکی ما است. به طور خلاصه  شرکت‌های عضو می‌توانند فرایند توسعه شرکت‌های خود را با استفاده از شبکه ارتباطی غنی این مرکز در دسترسی به سرمایه‌گذاران و بازار فروش شرکت‌های بزرگ تسریع نمایند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.