مرکز نوآوری انرژیک اولین رویداد “Energic Call For Solution ” را در راستای ارائه نیازهای فناورانه گروه گسترش انرژی پاسارگاد با سه شرکت تابعه این گروه اعم از شرکت‌های پترو دانیال کیش، پترو کاریز امید کیش، حفاری استوان کیش با هدف حل چالش های صنعت به وسیله کارآفرینان و فناوران داخلی، برگزار کرد.
مدیران ارشد این شرکت‌ها در این رویداد نیازها و چالش‌های فناورانه خود را در مقابل شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور، واحدها و تیم‌های فناور، استارت‌آپ‌ها، نخبگان و اساتید دانشگاهی علاقه‌مند ارائه خواهند کرد.
مخاطبان بعد از این رویداد فرصتی خواهند داشت تا مناسب‌ترین راهکار را برای حل چالش فناورانه آن شرکت‌ها ارائه دهند و اطمینان داشته باشند که شرکت‌های صنعتی از راه حل‌های مناسب استقبال خواهند کرد و فرایند بهم رسانی توسط انرژیک انجام خواهد گردید.

در این رویداد نوآفرینان و هسته های فناور فرصت این  را خواهند داشت تا راهکارهای  فناورانه خود را مطرح کنند و در مسیر رشد قرار گیرند. شرکت های بزرگ استعداد ، توانایی  و  تفکر خلاق نو آفرینان را به کار  می گیرند تا راه حل مناسب برای چالش های فناورانه خود بیایند.

هدف مرکز نوآوری انرژیک از برگزاری رویداد “Energic Call For Solution را میتوان اینگونه بیان کرد:

1.حل مسائل صنعت به وسیله کارآفرینان داخلی
2.بهم رسانی و خرید محصولات و خدمات شرکت‌های داخلی توسط شرکت‌های بزرگ صنعت
3.کارآفرینی و نوآوری سازمانی
4.تسهیل ارتباطات نوآفرینان با شرکت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران
5.حمایت داخلی از نوآفرینان
6.حمایت و استفاده از خدمات و محصولات نوآورانه در صنعت نفت و انرژی

 

معرفی شرکت ها و نیازهای فناورانه 

نیازهای فناورانه شرکت‌ پترو دانیال کیش

پترو دانیال کیش، یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد با مأموریت ارائه خدمات حفاری چاه های نفت و گاز در سال 1389 تأسیس شد. نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده در شرکت‌های معتبر بین المللی سرویس کمپانی و دارا بودن تجهیزات به روز در بخش خدمات حفاری و دانش به کارگیری این تجهیزات و ارائه راه ‌حل‌های نو و ایده های خلاقانه، پترو‌ دانیال را به یکی از معتبرترین شرکت‌های ایرانی در عرصه خدمات حفاری جنبی چاه‌های نفت و گاز در کشور تبدیل کرده است.

 

 

نیازهای فناورانه شرکت حفاری استوان کیش

شرکت حفاری استوان کیش به عنوان یک شرکت حفاری دریایی و خشکی و بازوی کارآمد شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در اجرای عملیات حفاری و راهبری دکل حفاری در سال 1390 تأسیس شد. این شرکت یکی از خوش‌نام ترین شرکتهای حفاری ایرانی در عرصه راهبری و عملیات حفاری با پرسنل تمام ایرانی شناخته می شود. در حال حاضر حفاری استوان کیش عملیات راهبری دکل حفاری در پروژه نگه‌ داشت تولید در چاه های فازهای 5-2 پارس جنوبی را به کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس بر عهده دارد.

 

نیازهای فناورانه شرکت‌ پترو کاریز امید کیش

شرکت پترو کاریز امید کیش به عنوان یک شرکت تخصصی در ارائه خدمات با مأموریت تأمین سرویس حفاری جهتدار در چاه های نفت و گاز و تقاضای رو به رشد آن در بازار به عنوان شرکت زیرمجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد تأسیس شد. تجهیزات حفاری ویژه و نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده، این شرکت را در جایگاه معتبرترین شرکت ارائه دهنده خدمات حفاری جهت دار در ایران قرار داده است. کارفرمایان این شرکت عبارتند از شرکت حفاری بین المللی، نفت فلات قاره، پترو گوهر و برخی دیگر از شرکت‌های دولتی و خصوصی نفتی.

 

 برای دانلود فایل پروپوزال کلیک کنید:

روند اجرایی رویداد

 

پس از برگزاری رویداد و ارائه نیازهای فناورانه فاز جست و جو راهکار نوآورانه آغاز خواهد شد.

دراین فاز پس از مشخص شدن نیازهایی که نوآفرینان قابلیت ارائه راهکار برای آن را دارند فایل طرح پیشنهادی جهت ارزیابی دریافت خواهد شد. فایل های دریافتی در مرحله ارزیابی توسط کمیته داوری بررسی و نوآفرینان برتر جهت ارائه طرح پیشنهادی خود معرفی خواهند شد.

در پایان ارائه طرح های پیشنهادی،کمیته داوری تخصصی نوآفرین و راهکار برتر را جهت انعقاد قرارداد انتخاب خواهد کرد.

این مسأله‌ها از دل فرآیندها و عملیات روزمره شرکت‌ها استخراج می‌شوند و در نتیجه، راه‌حل آن‌ها برای شرکت‌ها بسیار ارزشمند خواهد بود و نوآفرینانی که برای این مسأله‌ها راه‌حل ارائه بدهند می‌توانند اطمینان داشته باشند که مشتری مناسبی برای محصول‌شان وجود خواهد داشت.        

               

گزارش احصاءنیازها و چالش‌های فناورانه به صورت اینفوگرافیک

گالری تصاویر

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.