گزارش انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک شتابدهنده انرژیک با شتابدهنده تریگ‌آپ

مرکز نوآوری انرژیک » گزارش انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک شتابدهنده انرژیک با شتابدهنده تریگ‌آپ

جلسه انعقاد تفاهم‌نامه مورخ ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰، با موضوع «تفاهم‌نامه همکاری مشترک شتاب‌دهنده انرژیک و شتاب‌دهنده تریگ‌آپ» در ساعت ۱۰ صبح، در مرکز نوآوری انرژیک برگزار شد.

این جلسه با حضور جناب آقای دکتر ساجدی، مدیرعامل محترم شرکت شناسا و رئیس هیأت مدیره شتابدهنده تریگ‌آپ، جناب آقای مهندس غلاملو، مدیرعامل محترم شرکت آپادانا ونچرز و رئیس هیئت مدیره شتابدهنده انرژیک، جناب آقای مهندس علوی، مدیرعامل محترم شتابدهنده تریگ‌آپ و جناب آقای مهندس شاهرخی، مدیرعامل محترم شتابدهنده انرژیک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه درباره مرکز نوآوری انرژیک و حل چالش‌های صنعت نفت به‌وسیله این مرکز صحبت شد.

 

از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه، تأکید بر ضرورت هم‌افزایی بین صنعت انرژی و نفت با شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای فناور، و توجه به آن در این همکاری مشترک بوده است.

 

در پایان جلسه، بحث و توافق بر سر همکاری دو شتاب‌دهنده صورت گرفت که در نتیجه آن، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شتاب‌دهنده انرژیک و شتاب‌دهنده تریگ‌آپ باهدف هم‌افزایی صنعت نفت و انرژی با استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور این حوزه در تاریخ ۱۶ شهریورماه سال جاری در محل مرکز نوآوری انرژیک واقع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر منعقد شد.

 

 

در ادامه پیشنهاد‌هایی برای بحث و گفتگو در جلسات آتی برنامه‌ریزی‌شده پیرامون موضوع ادامه همکاری دو شتاب‌دهنده مطرح شد و بیان شد که همکاری این دو مجموعه باهدف جذب، پرورش و تقویت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های مبتنی بر فناوری حوزه نفت و انرژی خواهد بود.

 

بعد از اتمام جلسه، بازدید از مرکز نوآوری انرژیک و تیم‌های نوآفرین حاضر صورت پذیرفت و اعضای انرژیک به معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند.

پشتیبان
پشتیبان
پیمایش به بالا